Spanien shopping del 2

Min nya väska från Mango, så fin och riktigt praktisk! Var verkligen i behov av ny väska och denna var perfekt!
Världens skönaste mjukisshorts från Hollister. Blev mycket använda på resan och ska användas mera i sommar!
 
En BH och två par trosor från Hollister! Köpte dom eftersom att dom råkade vara på rea men dom är sjukt sköna och söta! :)
Köpte dom här läppglansen från varuhuset El Corte Ingles eftersom att de var så sjukt billiga! (23kr / 2.30€ ) Men de är förvånandsvärt bra! Jag brukar oftast använda den som är längre bak på bilden som ger en superfin färg och glans!
Köpte denna bath&shower cream från en affär som liknar KICKS och den var superbillig och luktar gudomligt!
Köpte även i samma affär två babylips. Tyckte de var riktigt bra i början men nu tycker jag inte att de är lika bra längre. Helt som vanliga läppbalsam men i olika färger.
 
Förlåt att det tog så länge för att få upp del 2! Har inte haft tid eller kommit ihåg att fota bilderna på mina saker! 
 


Louise    •  

fina saker :)

vanja    •  

sv: tack :D

Elin    •  

Jättefina saker, älskar väskan :)

Alice    •  

riktigt fina saker!

victoria    •  

Men åh så snygga saker!!

Amanda    •  

Älskar väskan:) Göra ett bloglovin byte?

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Jättefint! Älskar Spanien, vill köpa upp allt där, ahha!

MADDISENJ.SE    •  

Åh tack fina du <3 väskan var grymt fin!

Isadora    •  

Åh, älskar väskan! :)

Josephine    •  

Så fina saker :)

Lydia Elstig    •  

Är shortsen äkta? Snygga saker!

Svar: Jo dom är äkta! :) Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

sandra    •  

Härlig blogg du har!!

kika gärna in på min blogg där jag skriver om livet som blivande frisör som älskar kläder, bakning och färgerna rosa och vitt. Har även ett brinnande intresse för Kameran och bilder i dess former.
Välkommen till mig :)
kram kram!!

sandra    •  

Härlig blogg du har!!

kika gärna in på min blogg där jag skriver om livet som blivande frisör som älskar kläder, bakning och färgerna rosa och vitt. Har även ett brinnande intresse för Kameran och bilder i dess former.
Välkommen till mig :)
kram kram!!

sandra    •  

Härlig blogg du har!!

kika gärna in på min blogg där jag skriver om livet som blivande frisör som älskar kläder, bakning och färgerna rosa och vitt. Har även ett brinnande intresse för Kameran och bilder i dess former.
Välkommen till mig :)
kram kram!!

Alexandra Eriksson / Design & Foto    •  

Vilken mysig blogg!

Jättefin väska verkligen, älskar färgen! :)

Carro - en alternativ gaming bloggerska    •  

Snygg design du har! :D
Sv; visst är det? :D kramisar Carro

Sofia    •  

fina saker du köpt :D

Catrine    •  

åh vilken fin väska!!! underbar färg:D

Anonym    •  

Har också babylips

Ester    •  

Shit va fina saker!! :D

Sara    •  

Jättefina grejer :)

Åsa    •  

Fina grejer!

Sv: Tack :)
Kram

Sofia R    •  

Åh så fina saker!!!

Josefine ♔    •  

Mycket fint och behövliga saker haha ;)

lovisa    •  

Åh vad fint!

Veronica    •  

Vilken fin väska!

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

Fina grejer

johanna    •  

älskar mjukisshortsen!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!