Shoe wanties

 
Untitled #18

Untitled #18 by henriettanylund featuring a nike footwear
Har lagt ihop ett kollage av några skor jag gärna skulle vilja ha, både i sommar och i vinter eller i höst/vår :)
 
Skulle verkligen inte säga nej till ett par tory burch ballerinor nu i sommar eller ett par slip-in leopard sneakers för den delen heller! Såå snygga! Har även väckt en stor passion för nike air force skorna senaste månaderna, men de får vänta ett tag med tanke på priset, haha!


Josephine    •  

Åh, massa fina! :D

Isabelle    •  

Riktigt snygga skor!

Sv: Ja, dom är så himla sköna!

Berta K    •  

Så många snygga skor!

Sara Ekman    •  

snygga :)

milina.blogg.se    •  

snygga :)

Ida - foto & häst    •  

åh så himla snygga!
sv; åh taack ❤

Emma Broberg    •  

så himla snygga skor!! :D

Tess    •  

Grymt snygga! :) Kram

Catrine    •  

åh älskar skor!!! :D ha en fin dag söta du:D

Pauline    •  

det finns så många fina skor :)

Emma Grann Fotografi    •  

Åh vad fina! :) Önskar att pengar växte på träd.. haha

Anita    •  

Snygga!

Viktoria Eriksson    •  

snygga! :)

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

mycket snyggt

Celine    •  

Åh de där röda vansen har jag! Älskar dom!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!