Min onsdag hittils

Försökte lacka mina naglar efter ungefär 2-3 års paus från nagellack och man ser ju på resultatet att det var väldigt länge sedan sist... haha!
 
Idag vaknade jag 11-12 tiden hos William och det var sjukt skönt att få sova ut! 
Har inga sommarjobb idag så ska antagligen åka hem när William börjar jobba om inte jag hittar på något annat! Nu ska vi fara till nått café och äta nått om vi hinner.
 
Känns så sjukt skönt men orealistiskt att det är sommarlov! Såå skönt att få stanna uppe hur länge man vill och sova ut så länge man vill! 
Har suttit och skrattat hela morgonen/eftermiddagen till denna fjant som har luggit på golvet och sett rolig ut!


Ebba ♥    •  

Åh vilken söt hund du har!!

natalie    •  

haha men åh vad söt hund :')

victoria    •  

Allt bra finis? :)

Svar: Jodå allt är bra med mig! :)
Henrietta Nylund

Josephine    •  

Härlig dag!

V I L M A L A ♔    •  

vad fina naglar hiihi och vovvisen ofrneiihejpi :D kram

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Det där är snyggare än hur jag målar mina i alla fall :D

milina.blogg.se    •  

Älskar vita naglar!

sera -    •  

Åh har du redan sommarlov? Fyfan vad skönt!

Svar: Ja, bor i Finland så vi får några veckor/dagar tidigare sommarlov!
Henrietta Nylund

Jennisbeauty    •  

Fint med vita naglar! Ibland misslyckas man med målningen, men det är inte hela världen ;)

Vill tipsa om en tävling på min blogg där du vinna smink från e.l.f cosmetics!
Skulle vara superkul om du vill vara med :D

http://jennisbeauty.myshowroom.se/2014/06/04/give-away-tavling-vinn-smink-fran-e-l-f/

Lydia Elstig    •  

Fina naglar!

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Prietha    •  

naglarna blev visst fina :)

Svar: Åh men tack :D
Henrietta Nylund

lovisa    •  

sv: ja vet :( så lätt att säga man ska vara lugn men stressen kryper sig på så sjukt lätt! Åh så fräsht med vita naglar, köpte faktiskt ett vitt lack igår :)

Moa A    •  

Gud vika fina bilder du tar! Du är verkligen begåvad :)

Svar: Tack så mycket! :D
Henrietta Nylund

Erika    •  

Skönt med ledighet :)

Johanna Lausing    •  

Sv; TACK :D

Har du sommarlov? Jag slutar om en vecka, åhh :(










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!