Är på bättringsvägen

Har varit mycket piggare och känt mig bättre idag. Har fått i mig mera mat än tidigare, vilket är riktigt bra!
Har även haft ett 4 timmars jobbskift idag som gick riktigt bra och snabbt! 
 
Ikväll har jag åkt med mamma och William till apoteket för att hämta mera värkmedicin och föra min stackars hund till veterinären. Det är något okänt fel på henne så hon mår riktigt dåligt och kan inte gå på bakbenen, har varit så hela dagen! :(
Ikväll ännu kommer William hit men han lämnade i stan en stund för några ärenden.


Pauline    •  

härligt att det blir bättre iaf

Johanna    •  

Härligt!

milina.blogg.se    •  

så skönt! :)

Prietha    •  

hoppas hon snart mår bättre!

Elin    •  

så bra att du mår bättre!:)
sv: eller hur, skulle kunna bära allihopa!

jennifer    •  

sv: jaa jätte roligt att få göra det med sina närmaste :) så härligt!

Louise    •  

Hoppas du och vovven mår bättre snart! :(

Kajsa    •  

Vad skönt att du känner dig bättre :)

V I L M A L A ♔    •  

Vad skönt! Hoppas du känner dig helt på banan snart då :) kram på dig finis <3

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Håller tummarna för att er hund blir bättre.

Anonym    •  

hoppas du och hunden blir bättre snart!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!