Victoria's Secret

 
VS
 
Klicka på bilden för att se varifrån allt är!
Jag bara ääälskar Victoria's Secret och det var ju värsta drömmen som gick i uppfyllelse när jag steg in på Victoria's Secret i London i höstas! Allt där är såå fint och man vill bara ha allt! 
Har flera av deras bodymists men har börjat tröttna på de flesta, så skulle gärna införsskaffa till mig lite nya bodymists, lotions och tvålar! :)


Anonym    •  

Nice!

Nathalie Tegelstam    •  

Älskar VS och kan hitta så mycket där :) kram

V I L M A L A ♔    •  

ÅH älskar också body mistsen xx :D

Ebba ♥    •  

Älskar också VS, men har tyvärr aldrig varit där! Håller med dig om att man tröttnar på mistar osv, skulle också vilja införskaffa mig lite nya!!

Anonym    •  

Älskar vs! Så snyggt!

Pauline    •  

älskar vs!

Linda [fotoblogg]    •  

Skulle också vilja handla på VS i london, så mycket fina grejer!

Miranda    •  

Ååh älskar VS, har aldrig själv varit till deras butik men vet att allt doftar sååå underbart! :)
svar: Haha oj tack! Skulle nog använda lösögonfransar om jag kunde lägga fast dem hehe..

Johanna Svensson ♡    •  

Älskar VS :D

SARA EMILIA'S mode & fotografi    •  

Älskar också VS!

Åsa    •  

Älskar allt!

Sv: Tack!
Kram

fashion    •  

Älskar victoria scret :D

Fashion Safari    •  

finns så mycket fint därifrån!

Anonym    •  

Älskar också deras produkter! Framförallt underkläder :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!