Svar på tal!

Varför började du blogga?
Svar: Jag började faktiskt blogga eftersom att jag vet att många toppbloggare tjänar en ganska stor slant på sin blogg, genom att bara berätta lite om sitt liv, så jag har alltid drömt om att bli en känd bloggare så tänkte starta pånytt min blogg och försöka få gratissaker och pengar från bloggen och jag är ju på bra spår nu kan man säga! :) Jag tycker annars att det är sjukt roligt att blogga och har inga planer på att sluta!
 
Vad har du för mauto(mopedbil)? Vilken årsmodell?
Svar: Jag har en svart Chatenet ch26 årsmodell 2010! Älskar den, min lilla svarta pärla!
 


☆Z I N J A☆    •  

vad söt bil:D

Anonym    •  

Så söt bil :D

Svar: Visst är den!:)
Henrietta Nylund

Anonym    •  

http://linnsees.forme.se/2014/juli/sheinside.html?_ga=1.141901430.531574299.1397293103
Skulle du vilja vara super gullig och klicka på bilden i detta inlägg? skulle uppskatta det så mycket. PUSS&KRAM :*

Anonym    •  

http://linnsees.forme.se/2014/juli/sheinside.html?_ga=1.141901430.531574299.1397293103
Skulle du vilja vara super gullig och klicka på bilden i detta inlägg? skulle uppskatta det så mycket. PUSS&KRAM :*

Felicia    •  

Ja blogga är ju kul, har fått ut ganska mkt av att blogga jag med, nya vänner, inspiration, vunit skaer osv osv :D

puss

Ebba ♥    •  

Såå snygg mopedbil!!

Sara Ekman    •  

vilken cool mopedbil!: )

Emma Broberg    •  

alltid lika kul med svar på tal! :D ha en jättefin dag, kramis. <3

Nathalie Tegelstam    •  

Vad bra svar, gillar liknande inlägg :) Så roligt att läsa! kramkram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!