Stockholm shopping tips behövs!

Bild från shopping i Spanien 
 
Nu behöver jag eran hjälp!
Jag undrar ifall någon vet några ställen i Stockholm (helst inne i stan, men lite utanför som i t.ex. olika gallerior går också) som är lite ett måste att gå till, shoppa i, se eller ja, vad som helst! Vi är där bara en hel dag så mest shoppingtips!
Jag vet ju hollister, mango, zara och alla andra basic affärer som finns runtom i världen men tänkte ifall någon vill tipsa om några ställen där de säljer t.ex. snygga inredningsprylar, oddmolly, victoria's secret, lexington, gant, snygga skor eller ja, såna lite mera ''speciella butiker''!
 
Kom gärna med massor av tips! Vill veta så mycket som möjligt :)


Alice    •  

Åhh vad härligt att åka till Stockholm, ska faktiskt också dit om två veckor eller något sånt och skulle också behöva massa tips ^^

Tipsa om sånt "klassiskt" Gallerian, Täby och dom där "vanliga" galleriorna ^^ dåligt tips, iknooow men i dom galleriorna hittar du affärer med lexinton, gant osvosv

Svar: Tack för tipsen! :) Ska absoult till Gallerian men får se om jag hinner till täby! :)
Henrietta Nylund

♫♪ sandra    •  

nice!

milina.blogg.se    •  

jag är aldrig i stan så ingen aning haha

Anonym    •  

Frozen yoghurt factory måste du besöka! Och hollister finns ju i gallerian i sthlm om du inte viste det redan! :)

Svar: Tack för tipsen! :) ska absolut besöka frozen yogurt factory, ser så gott ut ju :)
Henrietta Nylund

Linda [fotoblogg]    •  

Har tyvärr inga tips :/

Josephine    •  

Du har ju gallerian, NK och Åhlens i centrala Stockholm och dom har det mesta, sen så har du längst Biblioteksgatan och Birgerjarlsgatan också en massa. Och Gallerior utanför så skulle jag säga att kista, sickla och skärholmen är de som isf skulle vara värda ett besök :)

Svar: Åh tack för tipsen! Ska absolut besöka alla dom ställen :)
Henrietta Nylund

Johanna Svensson ♡    •  

NK är ju ett riktigt bra ställe :D

Svar: Åh hade helt glömt bort NK! Tack för påminnelsen haha :D
Henrietta Nylund

Jonna♥    •  

Jag kan tyvärr inte tipsa om något, :(
Svar:Åååh tack fina du!

jonna    •  

tack :)
där är en outlet i barkaby, som heter barkaby outlet, som säljer märkeskläder väldigt billigt. Det va 3 år sedan jag va där, så vet inte hur där är nu, men när jag va där hade dom mycket fint :)

Svar: Tack så mycket för tipset! Hade helt glömt bort Barkaby! Brukar alltid besöka det annars :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!