Ställen jag vill åka till just nu

London- Har ju varit i London redan en gång i höstas men blev riktigt kär i den staden! Hann ju dock inte se alls några sevärdheter när vi var där då vi bara shoppade mest, så skulle vilja åka dit och utforska staden lite mera, och såklart också shoppa mycket!
 
Paris - Har varit till Paris när jag var ca. 7 år gammal så minns ju inte så mycket! Skulle verkligen vilja åka dit för att se den fina staden och äta på mysiga caféer och se olika sevärdheter, och såklart shoppa! Älskar franska språket dessutom, det är ju så fint! Så skulle vara riktigt coolt att vara på något ställe där nästan alla runtom en talar så! :)
 
Spanien- Vart som helst nästan egentligen! Var ju dit i April det här året men blev såå kär och ville aldrig åka hem! Jag kände mig riktigt hemma där och varje gång jag ser nått på Spanska eller hör någon tala Spanska blir jag helt till mig inombords typ, haha! Men gillar verkligen Spanien och skulle gärna vilja se mera av fina Marbella eller besöka Barcelona :)
 
Stockholm- Brukar åka till Stockholm minst en gång varje år och vanligtvis på sommaren, men det här året blev det ju inställt på grund av olika personliga orsaker, men skulle sååå gärna fortfarande åka till Stockholm i sommar om jag hinner! Älskar verkligen denna stad och känner mig alltid så hemma där! Och det är ju ett stort plus att man inte måste tala massor av olika språk hela tiden i Sverige utan det räcker med 1 (ibland 2) språk!
 
(Alla bilderna är tagna från Google)
 
 


Anonym    •  

Jag bor i sthlm :D

Anonym    •  

Jag bor i sthlm :D

Nathalie Tegelstam    •  

Vill också verkligen åka till dessa ställen, bortsett från Stockholm då jag endast bor en timme därifrån :) kramkram

Matilda Wikblom    •  

London är verkligen shoppingparadis medan Paris är mera för sevärdheterna :D

Anonym    •  

Vill också dit förutom stockholm då jag bor så nära :)

Pauline    •  

villl också ut å resa massa!

☆Z I N J A☆    •  

åhh london ska jag åka till i september:D

Catrin - En Smula Gott    •  

Bor i Sthlm och ska till Spanien i sommar! Men london och paris åker jag gärna till :D

Åsa    •  

Skulle inte tacka nej till en resa typ nu.. ;)

Sv: Kan man verkligen säga! :D
Kram

Anonym    •  

Åh, paris

Anonym    •  

Åh, paris

Miranda    •  

Jag skulle inte heller tacka nej att åka till domdär ställena :D
svar: Nej jag går inte på kombi, inte en ända i min klass gör det faktiskt.. Vet att många har slutat kombi eftersom att det har blivit för jobbigt, men är man van vid att studera osv så är det knappast så svårt. Jag tycker att dom vanliga ämnena som kallas för "kex ämnen" inte är så svåra, som högstadie nivå ungefär :)

Linnea    •  

Åker till både London och Stockholm snart! :)
Svar: Tack så jätte mycket snälla du! :)
Hoppas du haft ett bra lov hittills!
Kram!

Sara Ekman    •  

Älskar London och Paris! :D

Amanda [SPONTAN]    •  

Vackra platser!

Amanda [SPONTAN]    •  

Vackra platser!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!