Skriftskoleläger dag 3

Hej alla kära läsare! Förlåt för att jag inte har uppdaterat tidigare idag, men har inte haft fritid förräns nu!
Igår var det riktigt superbra väder så vi solade lite och alla andra for och simmade förutom jag, haha! Så satt i en båt och njöt av mumin limsa istället då :) 
Idag har det varit molnigt hela dagen men nu börjar det bli lite varmare, så det är ju skönt!
Idag var det annars besöksdag så min mamma var här förbi och gav mig lite godis och mera kläder och springskor!




Anonym    •  

Mumin lemonad? Så coolt! :D

Svar: Ja :D det är verkligen gott!
Henrietta Nylund

♫♪ sandra    •  

härliga bilder!

Felicia Christensen    •  

Söt mumin dricka ^^

SvaR: va bra! :)

Linnea    •  

Så cool burk!
Svar: Den doftar underbart! Väldigt fräsch och sommrig! :)
Kram!

Sofia    •  

vad härligt :D

Viktoria Eriksson    •  

härligt, fina bilder!! :)

Viktoria Eriksson    •  

härligt, fina bilder!! :)

Ebba ♥    •  

Superhärliga bilder!!

Linda [fotoblogg]    •  

Såg superhärligt ut!

V I L M A L A ♔    •  

Ähhe stanna på båten är ju fett najs med xx

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

MUMIN :D

jonna    •  

åh, så härligt det ser ut :)

Pauline    •  

å mumin!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!