Paket från fitnessguru!

Åh vad glad jag var när jag hämtade ut detta efterlängtade paketet!
I paketet låg det bl.a. en riktigt cool shaker, proteinpulver i olika smaker och kalorifria nudlar!
Fick hem kokosnöts smaken av proteinbarsen men ska se om den är god fastän jag normalt inte gillar kokosnöt så mycket! Skulle riktigt gärna ha velat smaka på choklad, pepparkaka och äpple! 
Vet dock inte när jag kommer få i mig nudlarna då jag inte kan tugga sådan mat än efter operationen, men kommer bli kul att testa! 
Blev iallafall riktigt nöjd och är supertaggad att testa alla smaker av proteinpulvret då de alla kom i mina favoritsmaker! :)
 
Detta inlägg är sponsrat.


V I L M A L A ♔    •  

Omg vad kul :D kram ❤

Angela    •  

Wow, vilken fin blogg du har! :)
Kram!

Kika gärna in hos mig, angelajasmine.blogg.se

Charlotta Hägg    •  

Sv: Tack så jättemycket, vad gullig du är :) och roligt med paket!! KRAM!

Pauline    •  

nice!

☆Z I N J A☆    •  

vad roligt:D skulle vilja testa proteinpulver, men jag vet inte, finns det nån åldergräns?

Svar: Nej, det finns ingen åldersgräns på proteinpulver, men det är egentligen en ganska onödig sak att ta ifall man inte tränar riktigt mycket, hårt och regelbundet! Egentligen räcker ju proteinerna man får i sig från riktiga maten, men jag kommer lägga dessa även i bakelser och sådant :)
Henrietta Nylund

Anonym    •  

Åh vad coolt! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!