Lite om de senaste dagarna

Lite av presenterna jag fick från mina släktingar! :)
Glass med Sarah igårkväll.
Hej på er! Känns väldigt länge sedan sist nu... Har haft fullt upp nu med allt sedan jag kom hem från lägret förra veckan så har vilat mest igår och idag! 
På söndagen var det ju min konfirmation och födelsedag som ni kanske redan visste! Fick en massa fina presenter (och förstås pengar) av släkten och fick en parfym av Williams föräldrar igår som jag visar upp här senare med alla andra presenter! :)
Kommer göra lite ordentligare inlägg om presenterna när jag har fått allt av min mamma och pappa!
Hoppas ni har haft en bra start på denna veckan






Linda    •  

va fint och gott med glass

Alice    •  

Mysigt det ser ut!

Linda [fotoblogg]    •  

Grattis i efterskott!

Fashion Safari    •  

så skoj! Sundae med chokladsås är to die for :D

Sv. Tack så mycket fina du! <3

Anonym    •  

Härliga bilder! Fin klänning

Sara    •  

Grattis i efterskott!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!