Kom med tips!

Untitled #19

 
Nu när jag snart åker iväg på skriftskoleläger tänkte jag att jag skulle fixa lite tidsinställda inlägg så inte bloggen står död i flera dagar! 
Har ni några önskeinlägg ni vill se? Specifikt t.ex. What's in my bag? Tips på filmer/serier? Faktan om mig? Blogglistor? Vad som helst egentligen!
 
Tänkte också att ni får fråga vad som helst för frågor också om precis vad som helst som jag svarar i ett eller flera inlägg, beror på hur många frågor det blir! :)


Sara Ekman    •  

drömresmål ? :)

Johanna Svensson ♡    •  

Tips på filmer och mer fakta om dig :D

Anonym    •  

Vad har du för mauto? Vilken årsmodell?

-    •  

Bild på ditt smink!
Träningstips (mycket)

Micaela Åhman    •  

Tankar om framtiden? :)

Julia' - fotoblogg    •  

sv: åh tack! :)

lovisa    •  

sv: oj du, jag tror skorna är från dinsko eller liknande, har glömt var jag hittade de :)

Anita    •  

Frågestund kanske? :D

Anonym    •  

Varför började du blogga? :)

Anonym    •  

gör en videoblogg eller liknande? typ en haul om du varit och shoppat? :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!