Greetings from Stockholm!

Nu är vi igång med shoppingen i Stockholm och jag har hittat några snygga saker, fast inte så mycket än!
Vi sitter just nu på pizza hut och har ätit klart och ska snart åka mot Täby centrum när vi har sett klart allt här i stan :)
Dagen har hittils varit riktigt bra, men sjukt varm! Man svettas typ vart man än går/står/sitter!
Vi ska se vad vi gör ikväll senare men vi kanske åker till Skansen :)

Hoppas ni har en bra dag!



Miranda    •  

Åh hjälp vad mycke VS, blir ju kär! :D
svar: Tack! Haha bra och bra... Har väl nog lärt mej själv! :D

fashion    •  

OHH sååå gott :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!