En del av presenterna

Ett Thomas Sabo armband och en berlock som följde med! Detta var en av de bästa presenterna kan jag säga! Älskar armbandet som passar helt perfekt runt handleden! :) Fick detta av min mamma!
Fick dessa två fina av några släktingar! Önskade mig såna skålar och så fick jag två riktigt fina där det står Saft och Jordgubbar på! :)
Ett gulligt halsband jag fick från pappas flickvän! Så fint fastän det är så litet :) H som i Henrietta så klart! Det har även äkta svarowski kristaller!
Från vänster: Eyeshadow primer, två vårdande nagellack, CC puder, Djuprengörande ansiktsmask, Ögonbrynspenna och ett läppglans!
Såååå god parfym från Marc Jacobs ''Daisy'' har önskat mig denna en ganska lång tid och Williams föräldrar köpte denna som en födelsedagsgåva! Åååh vad jag blev glad när jag öppnade paketet!
Väldigt dålig bild men den fick duga! Shampo och balsam från Curtin! kommer räcka i evigheter, haha!
Här är då en del av de presenterna jag fick till konfirmationen och födelsedagen! Det mesta av detta fick jag först igår då det mesta är av mamma och pappa! 
Fick ju förstås pengar och andra saker från släktingar men allt skulle inte ha rymts i inlägget så! :) 
Av pappa fick jag ännu en väska, en resväska (haha) , en Guess plånbok och svarta låga Converse!
William har dock inte köpt någon present till mig än för jag vet inte riktigt vad jag vill ha ännu så det visar jag senare när jag får det! Kommer också få mer av mamma så visar upp det också i framtiden! :)
 


Miranda    •  

Ååh härligt med presenter! :D
svar: Tack, är nöjd me resultatet! :)

Fashion Safari    •  

åh så mycket fint du fått :D

Josefine    •  

Fina saker!!

Allt bra? :)

VERONICA - modeblogg    •  

Gud så mycket snyggt! :) Och så bra produkter! Hoppas du får en uuunderbar dag tjejen! :) Kramar

Pauline    •  

fina presenter :)

Ebba    •  

Superfina saker!!

Anonym    •  

Åh jag älskar Thomas sabo! Har hur mycket som helst :) berlocker armband halsband, love it :)

Viktoria Eriksson    •  

fina saker! :)

Jonna♥    •  

Svar: Tack! Mår redan bättre!

jonna    •  

ja verkligen :)
åh,så bra och fina grejer du fick!

Julia Forsberg    •  

Åh, vilka fina presenter! :)

fashion    •  

Så fina grejer!! :D

Åsa    •  

Åh vad fina grejer!

Sv: Tack!
Kram

Josephine    •  

Åh vad kul med presenter! Grattis i efterskott :)

Svar: Tacktack! :)
Henrietta Nylund

Robex Lundgren    •  

snyggt










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!