godmorgon

random bild från tumblr
ha just vakna o om ungefär en halvtimme  ska jag föra mopobilen på fixning för plastdelarna som ha spruckit o en kåpa som tar i då ja svänger åt ena hållet. Efter de ska vi hämta malin och pappa ska ge mig kronor och sedan åker vi till mej och ser på nya PLL avsnittet och börjar göra oss färdiga att åka mot stockholm.


aina [fotoblogg]    •  

Ha en bra dag :) kram <3

Svar: ha en bra dag du också :) kram på dig med!
Henrietta Nylund

Milina Salihodzic    •  

Skojj! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!