Update

Hej på er! 
Förlåt för att jag inte har uppdaterat något alls de senaste dagarna men har helt ärligt inte haft någon ork eller motivation att ens sätta mig framför datorn och skriva och svara på kommentarer :(
 
Lovar att jag ska ta tag i det SENAST nu i helgen men nu ska jag jobba med en inlämningsuppgift och sedan blir det att ta natten...
Hoppas ni förstår att jag också behöver lite paus ibland :)


Madeliene    •  

kram!

Liborius    •  

hoppas du får tillbaka orken snrt:)

michelle W -    •  

haha visst ? Skulle också vilja ha dom :)

Liborius    •  


Glad tredje advent!!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!