Nytt skal från Caseapp!

Förlåt för den superdåliga kvalitén på bilderna!
Nu äntligen fick jag hem mitt nya skal som jag själv har designat på caseapp.se! 
Denna gången valde jag att göra ett mera personligt skal så jag gjorde ett kollage och blev riktigt nöjd!
 
Dessa skalen har enligt mig den bästa kvaliteten! Jag ser knappt några skråmor på mitt gamla skal jag fick för ett halvår sedan!
 
Om du inte ännu har köpt alla dina julklappar så kan jag tipsa om att köpa t.ex. ett presentkort till caseapp så den du vill ge bort ett skal till får sitta och designa sitt eget skal i lugn och ro! Hur bra?
 
psst.. om du behöver inspiration när du ska göra ditt skal så finns det superbra inspiration på @caseapp på instagram!


lucydee    •  

Riktigt fint :)

Alice    •  

Skitsnyggt skal!

Emma Grann Fotografi    •  

Åh så fint!!

Hanna    •  

Vad fint och personligt skal :)

Sanna Preifelt - JULKALENDER ❤    •  

Vad fint :)

Bea    •  

Åh så fint det blev!!

milina.blogg.se    •  

fint :)

Life of Johanna    •  

Så fint skal :)

Lina Johansson    •  

Åh vilket fint!!

Sv: Tack så jättemycket :D

Anonym    •  

Superfint!

Anonym    •  

Superfint!

Julia    •  

åh vad fint och så kul att designa eget, ska lätt göra det nångång :)

Sara Ekman    •  

Åh nice :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Superfint :)

Julia Karlsson    •  

Åh vilket fint skal, superfina bilder verkligen! :)
Kika gärna in på min nystartade blogg på nouw, kram!

Emilia Sjödin    •  

fint!

Celine    •  

Åh så fint!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Vilket fint skal. :)

Anita    •  

Så fint :D

Siri |Diabitfit|    •  

Snyggt!

Moa Persson    •  

ååh supernyggt! Älskade bilderna:D

Sara    •  

Vilket fint skal :)

Ida    •  

Så fint skal!
Svar: Åh, tack så mycket! :)

Ida - foto & häst    •  

men såå fint!! :'D
sv; tusen tack fina du!! :')

miningalinn    •  

SSnyggt skal!:D

Boel    •  

Vad fin :D

Sv: Haha, skönt att inte vara ensam!

Prietha    •  

Gud så smart!

Emmy Lam    •  

Så fint det blev! Beställde ett skal från caseapp som julklapp och det blev jag också helnöjd med ^^

Pauline    •  

så fint!

Elin karlsson    •  

Svar: Ja det får du jättegärna gör!! :)

Åh vilket fint skal!

Emelie    •  

Åh, vilket fint skal! :D

Lydia Elstig    •  

så fint!

Erika    •  

Vad fin den blev :)

Isabell    •  

Så fina!

G I N A ~    •  

så söt! :D

Jenny Karlsson    •  

Åh vilket fint skal :)

sofft.blogg.se    •  

Åh vad fint :D

Josephine    •  

Så fint! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!