Sista dagen av sommarlovet

Supergod kyckling- och tonfiskssallad jag gjorde igår! Godaste jag ätit på lääänge!
 
Nu är det sista sommarlovsdagen vilket betyder att det är ny skola imorgon! Jag känner mig dock inte spännd eller taggad eller något speciellt inför skolstarten! Det är som det är helt enkelt! :)
 
Idag tog jag och William en riiiktigt lång sovmorgon. Steg upp ungefär halv 2!
Idag ska vi njuta av det sista av sommarlovet och äta god mat och bara mysa ned oss med några Desperate Housewives avsnitt! Så inget speciellt eller festande som alla andra gjorde igår haha!
 
Men nu ska vi börja dra oss till affären och sedan till mig för mat! :)
 
Hur vill du spendera din sista sommarlovsdag?
 


milina.blogg.se    •  

så gott med sallad!

Sara Ekman    •  

gott :)

Tess    •  

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

NATHALIE - Fashionblog    •  

Börjar ni redan imorgon? Jag börjar om en vecka, hehe :) kram

Svar: Jo, vi slutar ju en vecka tidigare än i sverige så :D
Henrietta Nylund

♫♪ sandra    •  

gott!

Erika    •  

Oj, börjar du skolan redan? Härligt med lite sovmorgon idag då :)

Svar: Jo, vi slutar skolan lite tidigare än alla skolor i sverige så då har vi lite kortare sommarlov haha :D
Henrietta Nylund

Bella Nau    •  

Gud vad roligt! hoppas du trivs i din nya skola. man öppnar en ny dörr när man börjar i en ny skola! Good luck :))

Micaela Åhman    •  

Jag läser på komvux och missade sista ansökningsdatumet för den här perioden, så jag får ha sommarlov till i oktober ;)

Pauline    •  

vad tidigt ni börjar skolan, här börjar den nästa torsdag, men universitetet börjar inte förs i september :)

Jennifer    •  

Tack!
Oj jag har ingen aning om hur jag ska spendera min sista sommarlovsdag- men den är inte för än nästa vecka som tur är. :)

Ebba ♥    •  

Åh vad mysigt det låter!!

Viktoria Eriksson    •  

fin du är! :)

Fashion Safari    •  

ser gott ut!
sv. jo det tycker man ju, får hoppas de får in mera :)

Sarah    •  

Va tråkigt att lovet e slut :/










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!