Makeup wanties

makeup wanites

 
1- EOS lipbalm - Skulle så gärna vilja ha detta läppbalsam från EOS! Dessa är ju sjukt bra, men kostar ju en hel del!
 
2- Ny mascara - Är i ett behov av en ny mascara eftersom att min har jag haft rätt så länge nu. Skulle vara ganska taggad på att testa någon riktigt bra mascara av något annat märke, men vet inte alls vad som skulle vara bra då det varierar så mycket från person till person!
 
3- Nudie ögonskuggspalett - Gjorde faktiskt detta kollage dagen före jag var och köpte mig en nudie palett från kicks, haha! Men har forftarande inte testat den och kommer säkert skriva nått inlägg om den senare :)
 
4- Dior addict läppglans -  Är sååå sugen på ett Dior läppglans! De är såå bra och återfuktande, och det finns sååå många fina färger! Dock är priset lite dyrt för min prisklass, men ska nog skaffa nån gång ett sådant! :)
 

5- Too faced bronzer - Skulle behöva en ny bronzer eftersom att min gamla håller på att ta slut, plus att den kommer vara lite för mörk till mig i höst/vinter/vår! Så skulle vilja ha en ny lite ljusare bronzer :)

6- Contouring kit - Skulle vilja testa på detta! Ett kit där det finns (minst) två olika färger som man kan konturera ansiktet med! Skulle nog mest ha användning av den ljusa delen dock. Får se om jag skaffar det i framtiden! :)

7- YSL läppstift/läppglans - Jag har ju ett YSL läppglans från förr, men skulle vilja testa på någon annan ''formula''. t.ex. den som är på bilden ovanför! Hör ganska mycket bra om den så skulle vara rätt så kul att testa :)



Micaela Åhman    •  

Schysta wanties :) några av dom står på min önskelista också

NATHALIE - Fashionblog    •  

skulle inte tacka nej till dessa i min smyckes necessär :) kramkram

Anonym    •  

superfina saker :) har själv nudie paletten nummer 1 och den är riktigt bra!

Jessica    •  

Älskar eos lipbalms, det är superbra!

Marika Yngvesson - Elitryttaren    •  

Ååh jag vill också ha nr 1, alla säger att de är så bra!
Btw: Jag har skrivit ett inlägg om mobbing på min blogg och jag skulle bli väldigt glad om just DU ville läsa det. Att vara mobbad är bland det värsta som har hänt mig och jag ville dela med mig av några händelser från den tiden jag var mobbad. Inlägget finns här:
http://mirramarika.blogg.se/2014/august/att-vara-mobbad-2.html#comment

♫♪ sandra    •  

nice!

☆Z I N J A☆    •  

skulle också vilja ha ett sånt eos läppbalsam:))
svar: jaa behövde inte du göra 8 timmar teori?

Svar: Nej, här i Finland behöver vi göra ungefär 5-6 timmar teori endast :D inte så stor skillnad men ändå..!
Henrietta Nylund

Fashion Safari    •  

Designer läppstift är alltid i så fina format :)

Svar: Ja eller hur! Tycker också de känns mycket bättre på läpparna :)
Henrietta Nylund

Elin    •  

Hade man inte tackat nej till, haha :)

Charlotta Hägg    •  

Sv: Jaa, det var de verkligen:) och härliga wanties! Jag har Diors addicted läppglans maximizer och den är grymt bra! Ljusrosa färg och glans som gör att läpparna ser riktigt stora ut =)

Svar: Ja, har testat den och den var riktigt bra! :D
Henrietta Nylund

milina.blogg.se    •  

eos vill jag också ha!

VERONICA - fashionblog    •  

Gud så bra produkter! :) Bra tips! Ha en underbart fin söndag, kramar på dig!

Sara    •  

Vill ju ha allt :)

LINNEA    •  

suktar sååå efter ett EOS lipbalm så goa :( men har inte fått tummen ur att köpa än!

Sara Ekman    •  

Åh nice :)

Åsa    •  

Bra grejer!

Sv: Då tycker jag du borde åka dit! :D
Jag är på Liseberg minst en gång per år ;)
Kram

Ninni - Vimsiga mamman    •  

Måste oxå ha en ny mascara, gräver verkligen ur de sista nu

Ellinor    •  

Hade inte vart fel emd det ¨¨

SV: Ja det var hur kul som helst! :D

Lydia Elstig    •  

Vill också ha ett eos!

Bloglovin byte?:)

Svar: Ja, säg till när du börjar följa mig så följer jag dig! :)
Henrietta Nylund

Ida - foto & häst    •  

åh så mycket fint och bra, måste beställa/köpa nytt smink asså. Ska testa bareMinerals, dock väldigt dyrt men om man köper ett startkit så tjänar man på det för de är så billigt, sen håller ju deras foundation osvosv typ mer än ett år och alla älskar de haha!

sv; tack snälla du ❤

Svar: Haha ja, det låter ju som ett riktigt bra märke! Jag vet iallafall att kicks i stockholm säljer bareminerals startpaket för endast över 700 lappen nu? :)
Henrietta Nylund

Lydia Elstig    •  

sv: Nu följer jag dig:)

Svar: Följer dig också nu! Blev nummer 17! :)
Henrietta Nylund

johanna    •  

tack :) åh, lite nytt smink hade ju inte varit fel!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!