reafavoriter från nelly.com

HÄR / HÄR / HÄR / HÄR / HÄR / HÄRHÄR / HÄR / HÄR
Har plockat ihop några av mina favoriter som jag hittade på nelly.com's rea! 
Fanns väldigt många fina klänningar, bikinin och skor men inte så mycket i min storlek!
Gillar verkligen den vita jackan och de fina klackskorna, vet dock inte om de skulle passa på mig!
Har även haft klänningen i ett annat inlägg för kanske en månad sedan och den är väldigt fin också,
synd att den har så djup urringning! annars skulle jag kanske ha klickat hem den :)


Maolion    •  

Snygga grejer!

PINKPIERCINGS.se    •  

svar: Ja det är obeskrivligt jobbigt :/ Men jag har iaf min mamma, andra familjemedlemmar och mina vänner :)

MALIN    •  

den beiga jackan är jättefin! svar: tack så mycket, är själv väldigt nöjd med den ;)

Linn Johansson    •  

Sjukt fina skor! Var gärna med i min veckans blogg :)

PINKPIERCINGS.se    •  

svar: Ne precis, fast jag har bara mamma och mina småbröder som närmaste familj att hålla hårt om, sen kommer några nära släktingar på mammas och pappas sida, sen inga mer från familjen. Ska även skaffa kattunge, håller på och letar, en kattunge kan ge mig glädje men inte lösa några problem.

Felicia Lindblom    •  

så galet snyggt collage

Svar: åh tack så mycket!
Henrietta Nylund

Kimmey ~ Kung varje dag    •  

sv: Ja, eller så blir det omvänt. haha :)

Twiggy Lundberg    •  

Nelly har alltid så mycket rea! :D

Svar: Ja visst har dom det! :D
Henrietta Nylund

Nelly    •  

Vilka fina saker! :)
- Oh, så härligt ^^

Johanna - A dream as a model ♥    •  

snyggt snyggt, I like :D gillar verkligen klackarna!

Caroline Blomberg    •  

men åh va massa snyggt!

linah    •  

klänningen är ju to die for ^^
så fint!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!