En dag i marbella

Förlåt för dålig uppdatering! blir ju lite dåligt då jag inte har tid eller internet för att kunna uppdatera, ska även försöka svara på kommentarerna imorgon!
Idag har vi varit en sväng till Marbella där jag åt en riktigt god spagetti och därefter gick vi till varuhuset El Corte Ingles (tror jag det heter) och där fanns så mycket fina saker!
Hittade även världens gulligaste katt som levde på gatorna där som folk stod och pajade på osv och han var riktigt gullig och människokär och såg faktiskt ut att må riktigt bra!
 
 
 
 


milina.blogg.se    •  

skojj!

Johanna    •  

Så gott det ser ut! Kram

Amanda [SPONTAN]    •  

Be inte om ursäkt för dålig uppdatering, du är på semester och då hör det till att man gör så mycket annat att man inte hinner med att blogga :)

Svar: ja det har du rätt i haha :)
Henrietta Nylund

Celine    •  

- Tack så mycket! :D När är det du fyller år? :)

Svar: Detvar så lite så! Jag fyller 16 i sommar, 20 Juli :)
Henrietta Nylund

vanja    •  

sv: ja det gör jag men man kan säkert använda det som bas också :P

Anonym    •  

gott !

Kelly    •  

Fina bilder :D

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

B R O W N S U G A R    •  

Så härligt!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!