julöppning

har varit idag med Sara på julöppningen! for till henne klockan halv 2 tiden och vi satt där och kollade på tv en stund och sedan for vi till stan :))) så nu ska jag se på Awkward och sedan hoppar jag in i duschen och sedan sitter jag väl en stund på datorn och nördar heheheh

bild från sommaren


Emelie , EMMIQ - Frisör & Vardag    •  

Söt bild !! :)



Är du nöjd med helgen ? :)

Alexandra    •  

Vad har du för kamera? :)

EMMAS!    •  

ja samma här :D görs? kram

Emelie , EMMIQ - Frisör & Vardag    •  

sv: vad kul att höra !!:)



Min helg var helt ok , har varit sjuk mestadels :/










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!