fädi ong98

SHOHOOO!
sitter här hemma och tråkar och väntar på att mitt vitlöksbröd ska bli klart eheheh :D nåja idag har vi sovmorgon och jag börjar om 25 min men ska till skolan om typ 10 min så hinner äta ennu o så :D men iallafall ha de så bra!
HOHOHO så söt xdxd


SLAP THAT BITCH HARD b0ssi bryyd.    •  

jetteee

SLAP THAT BITCH HARD b0ssi bryyd.    •  

hhhöööördddyy ska du på dendä Attitude mässan elr vafaaaan de nu heteeeer då du ssskakkka tiiilll Tukkkkiiihollmiii???










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!