VOGA

Denna vecka vid Voga Styling har de inte haft några stylingkunder så då har vi gjort en massa annat till företaget. Vi har bland annat besökt Dressman och Dopp för framtida samarbeten, valt ut kläder i Dressman för ett blogginlägg till stilakuten, postat rabattkuponger till tidigare kunder, jag har blivit sminkad av Sandra och Heidi, jag har träffat den andra praktikanten som börjar i februari/mars, jag har översatt blogginlägg till finska, funderat på att kanske hålla ett event vid Studios med Voga, och mycket mer roligt!
 
Fastän man inte har sylingkunder varje dag finns det mycket annat roligt att göra, och jag känner mig verkligen som en del av teamet då jag får komma med mycket synpunkter och åsikter. Dessa två veckor har redan varit så givande, och jag kan inte vänta att se vad resten av dessa veckor har att erbjuda!
Allt | |
#1 - - Anonym:

Roligt att höra att du trivs bra😊👍🏻
/a-c

Upp