Vecka 7

Denna vecka har jag gjort mitt yrkesprov i färg och varit hos VOGA två dagar. Yrkesprovet kommer jag lägga upp i ett skilt inlägg! I måndags hos Voga gjorde vi mest kontorsarbete och hade sedan möte med Robert och Johanna om olika samarbeten och att utvidga Voga till finskspråkiga och till Helsingfors. På onsdagen började vi dagen vid Indiska då de har inlett ett samarbete med Indiska. Vi valde ut allt som allt ca. 5 outfits som vi sedan fotade på Sandra. Det är alltid lika kul att få vara med och välja ut kläder till olika samarbeten osv. då jag också får vara med och välja. T.ex. idag hittade jag den perfekta sammetskjolen som vi hade med i inlägget och som jag sedan också köpte! Dessutom varje gång vi är ute och gör något utanför kontoret med VOGA är det jag som ansvarar för Snapchat och Instagram så det kommer upp lite material dit också vilket det även gjorde idag! 
 
Allt | |
Upp