Två roliga arbeten

Dagen började med lite småfix och städande och sedan kom Malin för att klippa sig! Jag klippte bort 2 cm av de torraste topparna och lockade håret. Båda två blev nöjd över det nya fräscha håret!
Och nu till dagens roligaste: min färgkund! I bokningen stod det att hon ville ha slingor, men när hon beskrev vad hon ville ha var det inte alls det som hon skulle ha, så då blev det att tänka om. Vi planerade ganska länge och kom till slut fram till att hon ville behålla sin naturliga hårfärg men med röd balayage. Sagt och gjort så blev resultatet så här! Jag är jättenöjd och det var även hon! Jag klippte även bort de torraste topparna före jag lockade hennes hår i lösa lockar.
Färgerna som jag använde: roten CT 7/1 och CT 6/0 med 1,9% vety och längderna med 50/50 CT 77/45 och CT 66/45 med 1,9% vety.
 
Allt | |
Upp