Vårens arbeten

Loréal färgkurs. Testade en ny teknik balayage som jag verkligen gillade. Resultatet blev väldigt ljust och fint. En vårdbehandling på hennes skadade blonderade hår gjorde susen, man skulle aldrig ha kunnat tro att det hade varit i blondering i det där håret efter! Jag klippte även håret så de allra torraste topparna for bort.
Klippning på min syster och lockning med GHDs ovala locktång. Älskar lösa, stora lockar!
En slarvig och lös frisyr som jag övade på. Blev nöjd med denna! Första gången jag får en slarvig frisyr att se bra ut!
Ny klippteknik på mamma. Rakade/klippte med maskin en hel del bort och putsade upp med sax. Jätterolig och snabb teknik!
Balayage och kall toning (milkshake) på en jobbkompis! klippte även det värsta av topparna bort.
En brudkamning på Nathalie med slöja!
 
Här är några av mina arbeten jag gjorde i våras i skolan!
Allt | |
#1 - - Anonym:

Hej, fina arbeten. Kom ihåg att blogga varje vecka om vad ni gjort vid salongen.
Ha d gott!😊
A-C

Upp