Permanent(!!!!)

Rullningen:
 
Efter föning och klippning:
Idag gjorde jag något jag aldrig trodde att jag skulle göra, en klassisk permanent!!! Det gick mycket bättre än förväntat, men jag är inte bra på att rulla. Trots allt så blev resultatet bra och kunden var supernöjd och gav mig en kram, hehe! 
Det var alltså Ninas mommo som jag permanentade och klippte så jag var inte lika nervös då både Nina och hennes mommo visste exakt vad de ville ha. Jag blev klar med allt på ungefär tre timmar vilket var helt bra med tanke på att det var första gången jag rullade klassisk permanent i riktigt hår någonsin, och första gången jag gjorde hela permanentsprocessen i klassisk permanentning! 
Allt | |
#1 - - Anonym:

Roligt då du fick permanenta, bra gjort! övning ger färdighet, hoppas du får göra henne flera gånger.

Upp