Stor förändring

Idag hade jag en kund med riktigt gult hår och egen utväxt. Hon ville få bort det gula och få allt att se mera naturligt ut. Hon hade en klippning som var misslyckad som hon inte alls gillade så vi försökte jämna upp det hela lite mera. 

Jag slingade hela håret med en starkare vety vid roten och en svag på längderna, men endast på dom ställen det var gult. Vid tvättstället lade vi på en glossing färg i färgerna wella illumina 10/05 och 10/69. 

Både jag och kunden blev riktigt nöjda med allt och då jag skulle visa före och efter bilderna till kunden så kunde inte vi förstå att den första bilden faktiskt var hon för bara några timmar före. Så det var kul att se att hon blev riktigt nöjd! Hon ska komma in ännu någon dag och köpa nytt schampo, balsam och silvershampo för jag berättade att hon inte ska använda schampo från butiken och hur stor skillnad det är på frisörprodukter. 
Allt | |
#1 - - A-C:

Jättefint jobb du gjort!😀

Upp