Sinettförlängningar

Jag började veckan med att dammsuga och tvätta golvet i hela salongen och sedan kom en kund som skulle ta bort sina sinettförlängningar. Det var som en mardröm att ta bort dom då håret hade blivit som en enda rasta i hårbottnen vid ossipitalbenet. Hon hade själv cirka 10cm långt hår och rakat på sidorna. Det var första gången som jag tog bort sinetter och det var verkligen mycket jobbigare än vad jag hade tänkt mg. Jag har ont i hela höger arm och hand nu efteråt! 
 
Senare kom William och klippte sig och resultatet ser du ovanför! Efter det väntade vi på Ninas kund som aldrig kom så då beslöt vi oss för att färga hennes hår. Så jag lade i en rotfärg, klippte hennes undercut och lade elumen i längderna. Så kul att jag fick mycket arbeten under dagen så jag hade något att göra!
 
Allt | |
#1 - - Anonym:

Roligt då du har kunder, får testa på ett och annat. Har du någon bild av färgningen du gjorde till Nina?
H:a-c

Upp