En känslosam helg

Jag lovade ju er att bjuda på några bilder från bröllopet i helgen, och här kommer några av bilderna som jag tog! Jag tog inte så värst många då jag ville uppleva dagen med egna ögon då det var så otroligt vackert. Allt var helt över mina förväntningar då jag aldrig hade varit på bröllop tidigare!

Fina Benjamin och Nina då de kom ut ur kyrkan då alla väntade på dom utanför! Istället för att kasta ris så blåste vi såpbubblor vilket var en riktigt kul idé!
Ninas klänning var så sjukt vacker! Jag har nog aldrig sett en vackrare klänning och skulle till och med själv kunna tänka mig att gifta mig i en liknande klänning i framtiden!
Den häftiga bröllopsbilen! Verkligen något annorlunda, och den var så sjukt fin och häftig.
Här ser ni den fina bordsdukningen. Vi satt i samma bord som resten av Williams bröder och det var jättetrevligt! Maten som blev serverad av ett rum och kök var supergod!
Håret hade Elin fixat på morgonen till mig! Något enkelt fick det bli med flätor, och riktigt nöjd blev jag! Vid liknande tillfällen är det bra att ha sina frisör klasskompisar som kan göra håret åt en då man inte kan göra det åt sig själv!
Och här är vi två! Jag råkade pricka temafärgen med klänningen utan att veta om det, så det var ju kul! Piffade upp den simpla klänningen med ett lite finare halsband och ett par basic klackar från Nelly (dock gick dom helt sönder efter ca. 5 minuter?!?) 
 
Åh, vad glad jag är att jag fick uppleva detta. Allt var så sjukt vackert och fyllt med kärlek och allt var så bra tillställt. Det var många tårar som kikade fram under dagen och kvällen, men även många goda skratt! 
Jag och William talade under kvällen om att vi aldrig skulle ha kapacitet att ordna en sådan fest alldeles själva, så bra var allt ordnat! Alla program och lekar var klockrena!
 
Jag hoppas verkligen inte att detta var det sista bröllopet jag får komma på!


Sarah    •  

fina bilder

Vanessa    •  

åhh bröllop är ju så fint!! blir helt varm i hjärtat <3

MALIN    •  

Mysigt med bröllop! Det ser jättefint ut! Kram

Julia    •  

åh vad kul med bröllop :)

Alice Lindström    •  

Men åh så fina dom var och älskar din frisyr!

Svar: Tack! :)
Henrietta Nylund

Linn Strömberg    •  

Åh vad fint!

Anita    •  

Åh, så fint! :,D

Pauline Hurtig    •  

åh älskar bröllop!

Sara Ekman    •  

vackert :)

Prietha    •  

Wow så fina, ni och brudparet!!

Svar: Tack fina du!
Henrietta Nylund

Elsa    •  

Åh vilka fina bilder! :)

ebba    •  

fint :)

Caroline    •  

Åh så fina dem var!

Felicia    •  

Wow vilka fina bilder :)

Netti Starby    •  

Åh vilka fina bilder och vad vackra brudparet är! Kram

Ida Lindborg ♡    •  

så fantastiska bilder!!

Rebecka    •  

Åh vad roligt med bröllop! Och vad fina ni var :)

Svar:
Förstår det! Hon är helt amazing live :)

Kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!