Fullt upp hela veckan

Bild från förra årets skolavslutning, fortfarande med blont hår haha!
Känns lite som att jag inte alls skulle blogga fastän jag lägger in minst 2 inlägg om dagen!
Har så mycket fullt upp med prov för tillfället, åtminstone 1 prov per dag nu sedan dag ett i skolan efter Spanien. Har även 2 inlämnings uppgifter jag ska göra över helgen så har knappt någon fritid, skitjobbigt men måste göra det!
Imorgon ska jag grilla med några flickor hos mig, ska bli kul :) och på lördag så har jag och Ebba några små planer om att gå på bio, men får se om jag har tid och om det blir av!
Hoppas ni förstår att jag inte är världens bästa bloggare för tillfället, har så fullt upp!


Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf    •  

Sv: Det kan du, hitta citatet för några dagar sedan sen kände jag att jag ville göra om bilden och det gick väldigt snabbt faktiskt! :)

MATILDA    •  

finis!

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf    •  

Sv: Jo, gör det! :)

milina.blogg.se    •  

fin bild på dig! :)

Anita    •  

Så söt bild på dig! :)

Svar: Åh tack så mycket :D
Henrietta Nylund

Selina    •  

Fina du!

Svar: Tack fina du :)
Henrietta Nylund

bella    •  

fin du är! :)

Svar: Tack såå mycket! :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!