maybe i'm just too fucking complicated for anyone to love

 
 
vakna fö en stund sen ha råka somna. 
had skola till 1 ida o sen efter skolan for jag o emmi ti oski o sen fo vi ti wili o sen missa ja danssträningen då ja glömd ti si på klockan -.- så just också sista avsnitte av awkward season 2 å ja fattar typ int ett piss av denhä säsongen bara att hon blir typ tisammans in public me matty! så jao snart ska ja väl fa i bubbelpoolen o chilla o sen ba fa o sov! 
 











Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!