Tankar om Galan 2015

Vilken kväll det var igår! Vi var ju på Galan igårkväll som hölls i Vasa stadshus och det var så fint ordnat och hela kvällen gick riktigt smidigt! 

Det var ju meningen att jag skulle ha en långklänning på mig under kvällen, som jag redan hade bestämt att jag skulle ha för länge sedan. Men då den inte kom fram eftersom att posten strejkar fick jag springa som en galning och leta efter en helt ny outfit kvällen före galan, och resultatet ser ni ovan! Blev ändå riktigt nöjd med min outfit, och Jennifer fixade min fina frisyr och jag fixade hennes! :) 

Kvällen var riktigt trevlig och det var riktigt spännande att se alla favoriter ur finlandssvenska bloggvärlden samlade på en och samma plats! Vågade inte gå fram till så många, men nu i efterhand önskar jag att jag hade gjort det! 

Var du på Galan 2015? 


Amanda Engberg    •  

Så roligt! :)

N A T H A L I E    •  

Men va kul och så vacker du är tjejen! :) kram

Linn Strömberg    •  

Super fin klänning du hittade! <3

Svar: Taack fina du! <3
Henrietta Nylund

Sannal    •  

Så fin!!!

Http://carloine.blogspot.com    •  

Vacker klänning! Tråkigt att posten strejkade men du fick ju en fin outfit :)

daniela    •  

äääh ja såg int dig där, sku ha vari rolit att träffas!!

Svar: Jaaa, skulle verkligen ha vari kul att träffas! !
Henrietta Nylund

Linda    •  

Fina bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

linah    •  

va fin du är!! <3

Lina    •  

Vad härligt :D

Amanda Forsman    •  

Åh så fin outfit!

Svar: Tack så mycket fina du! :)
Henrietta Nylund

Anita    •  

Fina bilder !

Annie    •  

Kolla gärna in min bloppis där du hittar kända märken som Marc Jacobs och Johnny Bulls! Kram

MALIN    •  

Wow, vad fin du är! Din klänning är ju bara helt fantastisk! Kram

VERONICA - fashionblog    •  

Åh vad mysigt!! :) Gud så häftig kväll!

Ronja Flygare    •  

Så fin du var, jättesnygg klänning :) Hade varit roligt att gå på Galan, men men.. Kanske nästa år!

Svar: Tack! Jaa, kommer definitivt gå nästa år igen, kanske vi ses där då :D
Henrietta Nylund

Malin Thorell - hobbyfotograf    •  

Åh vilken fin klänning :)

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Isabella Huynh    •  

härliga bilder :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Vilket härligt event det låter som!! :)

ISA    •  

åh vad roligt med gala juuuu! alla var säkert så fina med :)

Mikaela    •  

Vilka härliga bilder :D

Rebecka    •  

Åh vad fin du var!

Svar:
Tack fina du ♥ Är så nöjd!

Kram

Tezzo    •  

Nice!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!