Senaste nytt i garderoben

Dessa två är de senaste tillskotten i min garderob! Jumpsuiten beställde jag från Nellys hemsida då de hade 60% på hela märket NLY BLUSH och då fanns även trenchcoaten där på samma rea men hade redan hunnit beställa den via Members dågon dag före! Skrev faktiskt om dessa i det här inlägget!
 
Men i alla fall, dessa två är jag supernöjda med! Älskar verkligen detaljerna på ryggen på jumpsuiten, och färgen är ju helt underbar! Visste dock inte riktigt hur kappan skulle sitta på när jag beställde den men när jag provade på den hemma så var jag verkligen supernöjd! :)
 
Vad tycker du om dessa två?


rememberthiis.blogg.se    •  

SÅ fina :D

Linn Strömberg    •  

SÅ SNYGG KLÄNNING!

Alice    •  

Men såå fina! jumpsutens färg var gryyymt snygg!!

MALIN    •  

Vilka fina grejer :) Gillar verkligen jumpsuiten!

sandra    •  

härlig färg på toppen!

Johanna Svensson    •  

älskar klänningen :)

Prietha    •  

Gud så fin trenchcoat!!

Amanda    •  

Vad fina!

Emelie    •  

Så fina kläder! :)

Anonym    •  

Sååå fina ju!

Ellen Gräntz    •  

Så fina plagg! Älskar tröjor som är sådär fina i ryggen :)

ebba    •  

åh superfina båda två!

svar: ja de var det verkligen :) kram

Malin Lundgren    •  

Klänningen var superfin!

Emelie    •  

jättefina inköp där!

Sanna | Beauty & Design    •  

Åh vad fina plagg :) Jag köpte också en jacka häromdagen, hoppas att en kommer snart :)

Emma & Julia    •  

Älskar kappan! SÅ snygg :)

Rebecka    •  

Snygga plagg!

Svar:
Ja, verkligen! Så jobbigt att flytta bara, haha :p

Ha en fin fredag ♥

Kram

Cecilia    •  

Jumpsuiten var ju hur söt som helst

Matilda - Skönhetsblogg    •  

Älskar jumpsuiten!

Julia    •  

SÅ himla snygga! :)

Pauline    •  

ääälskar jumpsuiten!

daniela    •  

så snygga plagg båda två!!

Ida - foto & häst    •  

guud så fina! älskar klänningen :D

Emma Engström    •  

Klänningen är riktigt fin, älskar ryggen! :)

Clara    •  

Så fin rygg på jumpsuiten!

rebeccafornstedt.blogg.se    •  

Superfina!

emma    •  

Vad fin trenchcoat! :) Har länge letat efter den "perfekta", men måste fråga om den har några knappar? :) För det söker i min drömtrench.

Lina    •  

Så fina! :-)

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm    •  

Fina kläder :)

Towa    •  

Fina!:)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!