Något jag glömt bort

Dessa skor som jag köpte i London inne på Primark hittade jag för en vecka sedan inne i min lilla walk-in-closet och hade helt och hållet glömt bort att jag hade dom! Jag hade lagt undan dom i väntan på varmare tider under våren och hade helt glömt bort att jag lade dom i garderoben!

Har använt dom nu varenda dag sedan jag hittade dom, och nu ska de användas flitigt så länge det är fint väder i år!

Och tack så jätte mycket för alla gratulationer igår! Hade verkligen en superbra födelsedag! :)
 


Emma & Julia    •  

Gud så stilrena och snygga!

Anonym    •  

Riktigt snygga

Emma    •  

Åh vad fina! :)

Emelie    •  

Åh så söta :)

MARIA LINNEA    •  

Supersnygga, perfekt för sommaren! :)

Johanna Svensson    •  

Vad fina!:)

Esmeralda    •  

Vad snygga dem var!!

ebbae    •  

åh så söta!
svar: ja det är ju så himla gott! :)
kram

Linn Strömberg    •  

Så härligt att hitta sånt man glömt

Amanda    •  

Åh vilka fina skor!

prietha    •  

Jättesöta!

Ida-Marie    •  

Åh så söta :D

Zaisha <3    •  

Jättefina och de ser super sköna ut!

MALIN    •  

Vilka fina skor!

Amanda Engberg    •  

Men åh så fina! :)

Julia Wisniewska    •  

Vad fin dom var:)

Sanna | Beauty & Design    •  

Åh vad söta!

Isabella Huynh    •  

vilka snygga skor :)

Sanna    •  

Så söta! :D

N    •  

Söta!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Vad fina :)

Erica    •  

Såå fina skor! :)

milina.blogg.se    •  

Fina! :)

daniela    •  

jättesnygga och stilrena!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!