Min lilla garderob

Här är några bilder på min lilla walk-in-closet som fortfarande är lite halvklar! Vet inte riktigt vad det är som fattas men det känns inte som om allt är klart, men får se hur det löser sig senare!
 
Det var egentligen meningen att denna lilla hörna skulle bli ett kök, men det blev aldrig av så då flyttade jag in en del av mina kläder och köpte en ny spegel och sånt smått och så här blev resultatet!




JUNITJEJ    •  

Vilken fin klädkammare!

Ellen Gräntz    •  

Så fint och mysigt :)

opie    •  

Vad tycker du om China Glaze? :)

Johanna Svensson    •  

Vad fint :)

Linn Strömberg    •  

Åh vad fint!

Erica    •  

Så fint du har det! :)

rememberthiis.blogg.se    •  

fint :) du har fin smak!

Klara Andersson    •  

åå helt kär i ditt rum det man fick se i alla fall :)

MALIN    •  

Ser väldigt väldigt fint ut!

Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix    •  

Vad fint du har det

Amanda    •  

Men åååh så fint!

Viktoria Eriksson    •  

Så fint!! :)

Emma    •  

Blev ju super fint! :D

Erika    •  

Jättefina bilder! Det ser väldigt mysigt ut :)

S A N N A♥    •  

Åh vad fint!

Amanda Engberg    •  

Åh så fint! :)

N    •  

Dröm garderob ju!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Åh så fint :)

ebbae    •  

åh så himla fint!
svar: tack så mycket :D kram

Sanna | Beauty & Design    •  

Men wow, fasiken vad avis jag blir!

Isabel Bjon    •  

Ååh vilken fin walk-in-closet! Ser riktigt lyxigt ut, speciellt med lampan! Kanske ett sminkbord och lite mera färger kanske gör så att det inte ser lika tomt ut! :)

Svar: Tack för tipset, ska fundera lite! :D
Henrietta Nylund

Céline    •  

men alltså drömmen!! Hur fint som helst ju!!

Chanelle    •  

Vill också ha en walk in! Jättefint

Isabella Huynh    •  

gud vad snyggt!

Älskar WALK IN CLOSETS :D

önskar jag kunde ha en hemma, men tänker ha en i min framtida lägenhet isåna fall :D

linah    •  

skitfint:D!! värsta tumblrbilder ju

A    •  

Riktigt snyggt!

Emelie    •  

ååh, så fint!

Rebecca    •  

omg så fint rum :)

Clara    •  

Så fint det ser ut!

Celine    •  

Sjukt snyggt!

hjjonsson.blogg.se    •  

Ser väldigt fint ut! Älskar när det är vitt överallt!

Linnea, fotografier    •  

Meen guud vad snyggt!!

Rebecka    •  

Åh vad fint! Har likadan spegel som dig fast den silvriga :)

Svar:
Åh eller hur :D Är så nöjd!

Hoppas du får en fin helg ♥

Kram

Pauline    •  

å vad fint!

Sandija - fotografi    •  

Sjukt snyggt! Mycket fräsch och ljus ut.

Celine    •  

Men shit så lyxigt!

Amanda    •  

Jätte fint! :) stilrent o bra!

Amanda    •  

Åh, vill också ha en walk-in closet, haha.
Superfint :)

Linn    •  

Herregud så fint rum!!

Snygg jacka    •  

Varifrån är trenchcoaten? Få jag är kort ser alla längre så konstiga ut på mig. Men hittar inga kortare.










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!