Bekännelser

Jag har alltid varit helt likblek och haft världens dåligaste pigment ända tills jag var i Spanien förra året, då blev jag superbrun på sommaren och den brännan hade jag kvar i våras ännu!
 
Jag har inte vägt mig på över 1 år och har inga behov att göra det heller!
 
Jag jobbar på McDonald's och tycker att det kan vara pinsamt ibland att berätta var jag jobbar. Är så störd på mig själv att jag ens tycker att det skulle vara pinsamt eftersom att det inte alls är så ''dåligt'' som alla tror! Det är faktiskt tredje bästa jobbplatsen inom stora företag i hela Finland!
 
Jag kommer säkert aldrig kunna bestämma mig hurudan tatuering jag vill ha i framtiden. Är en sådan som tröttnar på saker ganska snabbt så är rädd att jag skulle tröttna på min tatuering!
 
Jag har alltid 2 hårsnoddar runt högra handleden (om jag inte har dom i håret eller är i duschen)
 
Jag tror inte att jag kommer vilja föda ett eget barn i framtiden. Bestämde det för flera år sedan och vill hellre adoptera! Har många olika skäl till varför jag vill adoptera, de flesta vill jag inte ta upp här eftersom att det blir för personligt.
 
Min ena halva av ansiktet är helt olik den andra halvan! Det är inte som de flesta tycker att de har sin ''bättre sida'' av ansiktet utan man kan se helt tydligt skillnaden! 
 
 


 


Rebecka    •  

Fin klänning!

ebba    •  

riktigt roligt inlägg!
svar: ja men eller hur, riktigt mysigt & perfekt att starta helgen med :) kram

Elin    •  

Jag har också (ofta) två hårsnoddar runt min högra handled. Bra inlägg :)

sandra    •  

kul att läsa :)

Amanda    •  

Kul att läsa! Tycker absolut inte det är fel att jobba på mc, det verkar kul att göra hamburgare och så hihi :)

Svar: Det är det också! Älskar det jobbet och förstår inte riktigt hur många kan se ner på det så mycket!
Henrietta Nylund

Ronja    •  

såg dig på mäccen igår :D

Sara    •  

Ååh! Jättefin klänning! Var har du hittat den? :)

Ellen Gräntz    •  

Älskar såna här inlägg! Jätteroligt att läsa. Känner igen mig i en hel del :)

Svar: Kul att du gillade det och kände igen dig på vissa delar! :D
Henrietta Nylund

marianorrgard    •  

Jag minns inte när jag senast vägt mig, har aldrig brytt mig om att skaffa en egen våg, haha :D Händer väl sig att jag väger mig hemma hos mamma typ, så månne jag isf senaste vägde mig nångång på jullovet..? Inte för att jag egentligen bryr mig men ;)

Jag har också nästan alltid en eller två hårsnoddar runt handleden:)

Svar: Kul att det tydligen finns så många som hittar likheter i mitt inlägg :D känner också bara att det är onödigt att väga sig och själv kan jag inte hjälpa att alltid gå och fundera över min vikt om jag väl har vägt mig, så lika bra att bara låta bli! :D vikten spelar ju faktiskt ingen roll alls egentligen så :D
Henrietta Nylund

S A N N A♥    •  

Är också likblek så man får väl åka t Spanien:)

Amanda Engberg    •  

Det var roligt att läsa! Är också likblek, men det fixar jag med lite brun utan sol :)

Emelie    •  

Vilket kul inlägg att läsa :D

Svar: Vad kul att höra! :D
Henrietta Nylund

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Superfin klänning!!

Sanna Eriksson    •  

Jag är likblek på magen/benen men resten av kroppen blir jag rätt brun på xD Ser lite kul ut.. xD

Svar: Och då är jag nästan helt tvärtom! Blir superbrun på magen och benen och resten blir nästan inte brunt alls :D
Henrietta Nylund

Emelie Pahlin    •  

Såna här inlägg är så kul och intressanta! :D

Svar: Så kul att höra att du gillade det! :D
Henrietta Nylund

Zaisha <3    •  

Roligt inlägg :)

Ida ☯ the sky under the sea    •  

Jag ser inte heller någon anledning till att väga mig. Slutade med det då jag var i din ålder ungefär. Fast nu senaste året har jag gjort det då jag varit gravid och det typ hör till då ^^

Fanny    •  

Spännande att läsa. Jag har hört väldigt olika från personer som jobbar på Mcdonald's. Men jag tror det är stor skillnad vart man jobbar. :)

Svar: Tror också att det varierar sjukt mycket från restaurang till restaurang! I vår så är alla så nära varann och alla har så kul tillsammans under skiften, bästa jobbplatsen jag vet! :)
Henrietta Nylund

Pauline    •  

kul att få veta lite mer om dig :)

Linn Strömberg    •  

Att jobba på donken är ju grym erfarenhet! fatta vilken stress man kan hantera liksom!

Svar: Ja det predikar alltid min mamma till mig haha! Det är verkligen stressigt ibland och det är ju inte dåligt med arbetserfarenhet! :D
Henrietta Nylund

Skogsraah ☾    •  

Intressant att läsa :)

Josefine    •  

Bra inlägg!
Vart har du köpt skorna? :)

Anita    •  

Kul att läsa :D

Carolina Thoor    •  

Grymt snygg klänning. Läste att du inte köpte den, synd! :/

Sv; ja, det har varit en bra måndag idag! :)

Svar: Står ju i inlägget att jag beställde den! :)
Henrietta Nylund

Carolina Thoor    •  

Sv; jaså, det måste jag ha missat. Men nu när jag tittar tillbaka hade du inte skrivit det i detta inlägg eller då du skrev om inlägget längre upp. Du skrev att du inte köpte klänningen för att den var för dyr! :)

Svar: Mitt fel! Trodde du hade kommenterat ett annat inlägg! :D
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!