Sista dagen av höstlovet

bilder från weheartit!
 
Nu börjar höstlovet ta slut och så blir det back to reality imorgon.
Får se dock om jag orkar stiga upp till skolan med tanke på att jag fortarande är smått sjuk och vaknade klockan 14:30 (!!!) idag... Så kommer nog kännas rätt så hemskt att vakna sju tiden imorgon då!
 
Detta höstlov har jag faktiskt inte gjort så mycket, mest bara luggit hemma hos mig eller William och sett på film och haft låånga sovmorgnar! Har varit sjukt skönt och det känns faktiskt som om vi har haft ledigt längre än en vecka!
 
Annars idag var vi på en liten träff med Williams familj hos Williams bror och hans flickväns nya lägenhet! Åt riktigt goda pajer och kaka där som dom hade gjort själva! Det var så sjukt fint i deras lägenhet! :)


Siri |Diabitfit|    •  

Krya på dig!

E m e l i e    •  

Vi har först höstlov efter nästa vecka! :P

Madeliene    •  

sv: visst är den! :)

♫♪ sandra    •  

mysiga bilder :)

Sara    •  

krya på dig!!

G I N A ~    •  

Följer dig nu ^_^<3

SARA EMILIA    •  

Kan vara mysigt med sådana lov också ibland!
Fina bilder :)

Filippa M [foto & mode]    •  

SV: Åh tack, supermysig är den!

Härlig inspo, det är de bästa med hösten - alla mysiga inspirationsbilder överallt :) kram

Emmelie    •  

Skönt att få en vecka och ladda batterierna, man borde ha höstlov även som "vuxen" :-)

Elin    •  

Tack!:)

Haft en bra dag/helg?

MALIN    •  

Läckra inspirationsbilder :) MAC's läppstift är mina favoriter!

Anonym    •  

Tiden går alltid så otroligt fort när man är ledig!

Ida Lindborg ♡    •  

hoppas du mår bättre snart ♡

SV. hihi :*D

carolines    •  

Åh vad segt att höstlovet är slut! :/

SV: Ja det var sjukt gott!:)

My Fredblad    •  

Gud vad ni har tidigt höstlov! Själv har jag mitt om ca 1 vecka :(

Hanna    •  

Men de låter ändå som en vettig åsikt tycker ja! :)
Fint collage !

Sofia    •  

Tack så mycket :D

Tess    •  

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

Anita    •  

Hoppas höstlovet var bra :D

Matilda Wikblom    •  

låter härligt!

Julia    •  

Lät som en skön vecka :)

Viktoria Eriksson    •  

krya! fina bilder :)

LINNEA    •  

Oj har du redan haft höstlov?? Jag har inte mitt förän nästa vecka haha så jag har något att se fram emot.

sv; Tack såå mycket !<3

Katta    •  

Oj mitt höstlov har inte börjat än haha!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Men du får krya på dig!

Anonym    •  

härliga inspobilder! :) tråkigt att höstlovet redan är slut!

har du lust att göra ett bloglovinbyte förresten? :)

Sv; ja visst är dom söta? :) den ena är mammas och den andra är syrrans :)

JoJo    •  

vilka härliga inspobilder! :) vad tråkigt att höstlovet redan är slut!

har du lust att göra ett bloglovinbyte förresten? :)

sv; ja visst är dom söta? :) den ena är mammas och den andra är syrrans :)

Sara    •  

Tiden springer alltid iväg när man är ledig . Snygga färger på läppstifen :)

Erika    •  

Trist att ditt lov redan är över!

Caroline    •  

Skönt med höstlov! :) Snart är det jullov ;)

Emma    •  

åh, vi har höstlov nästa vecka :/ :)

Pauline    •  

skönt att haft lov :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!