Xlash erbjudande!

Erbjudande.
Just nu har Xlash två erbjudanden på sin hemsida!
Beställ ögonfransnäring som annars kostar 399kr för endast 299kr! Ange som rabattkod ''x299''
Ett annat erbjudande som fungerar på hela köpet är att ange ''midsommar'' i kassan! Detta erbjudande fungerar på alla produkter och inte enbart Xlash! 
Tips på andra produkter: Olika kosttillskott, Xbrow, Xnail nagelbandsolja m.m!
 
Erbjudandet gäller fram tills 30 juni!


Matilda Wikblom    •  

åh skulle vilja testa ögonfransnäring :)

Elin    •  

Fungerar dom bra? :)

Svar: Jo, jag har hört att dom ska vara jättebra! :)
Henrietta Nylund

Miss Rebecca    •  

Hej, kika gärna in min nya modell och skådespelar profil :)

Ha en bra dag, tack :)

MADDISENJ.SE    •  

bra tips!

Erika    •  

Vilket bra erbjudande, trots att jag inte använder sådant :)

Anonym    •  

Vilket bra tips! :)

Felicia    •  

bra tips, meeen jag skippar nog :D

puss

Anonym    •  

Superbra tips :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!