Tjäna pengar på din blogg enkelt!

Jag vill tipsa om en sida som heter Blogfame var man kan registrera sig och få 50kr som välkomstgåva!
Denna sida är väldigt enkel att tjäna pengar på till din blogg, även fastän din statistik inte är hög!
Det enda du behöver göra är att skriva inlägg om olika produkter/företag och använda din personliga länk till den hemsidan. Varje gång någon köper något genom den länken tjänar du en viss procent av provision! Hur enkelt?
Börja idag att tjäna pengar via Blogfame
 
Klicka här eller på någon annan av länkarna för att registrera dig idag :)
Lycka till!


Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]    •  

Bra tips, kanske ska testa :)

SOPHIEHELENA    •  

Ja det var de verkligen :)

Alice    •  

sv: håller med dig! skulle så gärna vilja ha den!
bra tips!

emma    •  

sv; jag tyckte de var helt okej i smaken, men mina vänner tyckte de var jättegoda :) smaken är ju som baken :) men fina var dom!

Fatma    •  

Bra tips :)

Anonym    •  

Har du som tjäna nå pengar via dedär? :)

Svar: Ja :)
Henrietta Nylund

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

kul med tips

Julia    •  

Hur mycket tjänar man på detta ungefär, i siffror?

Svar: Det beror ju på helt vilka sidor man väljer att skriva om och hur många som köper något :)
Henrietta Nylund

Anonym    •  

Vilket bra tips! Funkar det verkligen?

Svar: Ja! :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!