The little black dress

 
little black dress

little black dress by henriettanylund featuring a bodycon dress
Jag ääälskar små svarta klänningar och jag har själv ganska många som jag aldrig ens har haft tid att använda men köper ändå hela tiden fler och fler så det borde jag tagga ner på, haha! Jag beställde nyligen faktiskt den som är på rad två nästlängst till höger och är supernöjd med den! Den är min ''bästa'' svarta lilla klänning hittils! 
Så, iallafall, jag gjorde ihop ett litet kollage med flera som jag gillade och skulle inte säga nej till! ;)
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!