Favoriter från topplistan

Peplum topp / Klackskor / Vit topp / Svart Jumpsuit / MK klocka / Leopard sneakers
 
Några av mina favoriter jag plockade ut från nelly.com s topplista!
Tycker alltid nelly har så fina saker så det kan vara svårt att bara plocka ut några saker man helst skulle vilja ha, men nu blev det dessa! :) Skulle verkligen vilja äga en jumpsuit och den på bilden ovanför skulle ju vara en riktigt fin basic jumpsuit man skulle kunna ha på sig vilken dag som helst nästan! 
Gillade även ryggen på båda av topparna som är med här! :)
 
Klicka bara på länkarna under bilden för att komma till produkterna!


A L I C E L A R S D O T T E R    •  

Åh tack så HIMLA mycket! Vad glad jag blir! Du är bäst! Puss fina du
Jaa visst är den så fin!

Boel    •  

Åh så snyggt :D

Sv: Tack :)

Josephine    •  

Sv, Hihi, tack! :D Kan lova att han älskade uppmärksamheten han fick när han hade på sig den :D haha

Kajsa    •  

snyggt snyggt !

Anonym    •  

Älskar klockan!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!