1001extensions

Vänster före och höger efter
 
I början av juni månad fick jag hem ett paket från 1001extensions och var superglad av att ha fått hem 2 set av hårförlängningar i två olika färger! Jag har ju ganska långt hår från förr så använder dom mest för att vill ha tjockare hår då mitt egna hår är så tunnt.
 
Jag är supernöjd av dessa hårförlängningar! De är riktigt bra kvalité och blandades in i min egna hårfärg ganska så bra! Det känns inte som om man skulle ha hårförlängningar i när man har i dom haha! Det var 7 clips i ett set i olika storlekar och själv får jag in i håret ungefär hälften av dom.
Så om du tröttnat på dina egna hårförlängningar eller vill skaffa såna så rekommenderar jag verkligen 1001extensions!
 
Man ser inte så stor skillnad på bilderna men det är myyycket tjockare och lite längre och jämnare än mitt vanliga hår!

Detta inlägget är sponsrat.


FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

så fin :)

Pauline    •  

fint :)

Sofia    •  

snyggt!

Ida - foto & häst    •  

superfint! :D
sv; åh tacktack ❤ Min kompis har tagit dem hihi

Anonym    •  

snyggt! :D

V I L M A L A ♔    •  

De är skitbra (Y) :D kram på dig ❤

Emma Broberg    •  

åh så snyggt, underbart hår du har!

Svar: Åh tack! :)
Henrietta Nylund

Isabelle - fotograf    •  

Jätte fint!

Lydia Elstig    •  

Jätte fint blev det!

Anonym    •  

Är de färgen ijusbrun på löshåret? :)

Svar: Om jag inte minns helt fel borde det vara guldbrun! :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!