Hemskaste vädret i år

Alltså idag har det regnat, åskat och stormat som jag vet inte vad! 
På morgonen var det sjukt fint väder och 33+ grader så jag och William bestämde oss för att åka till Sweet Vasa. När vi väl kom till stan väntade ett hemskt oväder när jag kom ut ur parkeringhallen! Det öste ner regn som jag vet inte vad, åskade riktigt nära och något hus har i alla fall brunnit upp vad jag hört!
 
Det blev ett litet uppehåll så då åt jag och William först på Subway och sedan på Sweet Vasa. När jag skulle åka och gratta Mia som fyller 16 idag (grattis igen!) så började det regna igen... 
Då började det läcka in i mopedbilen här som var och visste inte vad jag skulle göra, så vi körde under ett tak och satt där en kanske 20 minuter före jag åkte hem.
När jag kom hem blev det att lägga en presenning över mopedbilen och hoppas på att den inte drunknar!
 
 


Sofia    •  

det är det också :D

Felicia    •  

hahha ja det var en galen dag det där!

puss

Sara Ekman    •  

gott :)

NATHALIE - Fashionblog    •  

åh vilket hemskt väder, själv hade vi massor med sol och nästan lite för varmt. hehe :) kram

Ida - foto & häst    •  

det har verkligen var jättekonstigt väder, har varit på ullared men det öste verkligen ner när jag kollade ut haha!
sv; tack snälla du :'D

milina.blogg.se    •  

här var det stekande sol! men ska åska idag säger dom..

VERONICA - modeblogg    •  

ha en underbar tisdag fina du, kramar på dig! Ha en grym dag! Men ha en underbar tisdag fina du, kramar på dig! Ha en grym dag!

Anita    •  

Gott :D

Alice    •  

Oj vad det regnar, här där jag bor har det varit fint väder de senaste dagarna!

victoria    •  

Ha en bra dag fina du!

Anonym    •  

Vad god kakan såg ut! Och hemskt det där lät :S

Julia    •  

Vädret är verkligen helt galet!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!