En superbra helg bakom mig

Mitt nya nagellack från Isadora i färgen ''Peachy Colada''! Superfint och hålls på naglarna riktigt bra! Första gånger förresten jag använder färggrant nagellack sedan 7an i högstadiet, och nu går jag ettan!


 Vi fick våra dockhuvuden och allt i vårat startpaket idag så alla satt och pillade på timmarna i dockornas hår och denna lilla söta fläta blev resultatet på min docka, haha! :D
Bild från igår när vi körde hemåt från Helsingfors men stannade på IKEA i Tammerfors och åt, och gud vad gott det var! (p.s. jag åt inte alla bakelserna så ni ska inte tro det haha!)
 
Har verkligen haft fullt upp denna helg! Har inte hunnit blogga knappt något och det ber jag om ursäkt för, men var ju ändå på festival så man kan väl förstå att jag inte riktigt har tid och ork att göra annat än äta sova och gå på festivalen (eat, sleep, rave, repeat ;D)
 
Men nu är jag då hemma med en superbra helg bakom mig, och mer bilder kommer ni få se inom snar framtid!
Nu denna vecka är skolan ordentligt igång och vi ska väl börja göra mera praktiska saker och börja på ordentligt, så det blir ju riktigt spännande!
 
Men nu ska jag börja lägga på mig lite kläder och föna håret och börja söka mig hemifrån från William :)
 


Maja    •  

Superfina naglar och hår!! Såg gott ut det där också, ha en fin kväll :) lram

Petra    •  

sv aha okej

Flisan    •  

sv: javisst e dom :D

NATHALIE - Fashionblog    •  

Vilka härliga bilder :)
- hahaha! Älskar också dom vita, så snygga. Kram

Ebba ♥    •  

Fina bilder, låter som en bra helg!!

Prietha    •  

Sista bilden alltså, mums!

Tessie    •  

Härligt att läsa du haft en bra helg! :)

SV; Åhhh, tack fina du! :)

Emelie    •  

Låter riktigt härligt och fina bilder ^^

fashion    •  

Planer för imorgon? :)

milina.blogg.se    •  

åh går du frisörlinjen? :)
gjorde jag också!

Anita    •  

Åh, snyggt nagellack :D

Sara Ekman    •  

fint :)

Sara Ekman    •  

fint :)

jonna    •  

snyggt :) och så gott det ser ut!

♫♪ sandra    •  

gott!

Anonym    •  

Så fint nagellack :D
sv: ja älskar hösten på det sättet, mysigare med alla program som börjar! :)

Elin    •  

Så fint nagellack :D
sv: ja älskar hösten på det sättet, mysigare med alla program som börjar! :)

Släpp taget. följ flödet    •  

Jätte fin fläta! :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Låter som en bra helg! Åh vad gott!!

Pauline    •  

men mums!!! och fin fläta! :)

Catrine    •  

va gott det såg ut :D jättefint nagellack!

linah    •  

åå så gott:D!

Viktoria Eriksson    •  

härligt nagellack! :)

Sofie    •  

Men gud vad fint nagellack!!

Linnéa Pyrrö    •  

sv; åh ja jag älskar festivaler!!

rebecca    •  

Verkar som en härlig helg :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Härligt att du fick en bra helg :)

Fatma - Grafisk designer    •  

Riktigt fint nagellack!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!