En liten otursdag

 Se vad fina tulpaner jag fick av William på kvinnodagen! Är så stolt över mig själv då jag har lyckats att inte döda blommorna genast, dessa har levt i nästan en vecka vilket säkert är ett nytt rekord för mig! 

Igår var jag på bio med min syster och hennes kompis och vi såg den senaste filmen av Divergent serien och den var verkligen bra och spännande! Hoppas det kommer ännu åtminstone en film, annars är jag nog rätt så besviken på slutet.

Före bion igår råkade jag falla i omklädningsrummet på jobbet och slå andra benet och sträcka foten så kunde knappt gå, inte så värst lyckat då man har ont i båda benen nu, haha. Råkade även fälla telefonen ett dopp i toaletten igår på kvällen, så den har luggit i ris över natten och nu lever den igen! Thank god! Ljudet funkade inte i början men nu har det börjat fungera igen, är så lycklig!


hoppas du får bättre tur kommande vecka:)

Wilma Ahlborg    •  

Nej va tråkigt att du ramlade och det med telefonen!! Skönt att den hoppade igång igen iallafall :)

Sv: visst är det! :) kramis

Tilda Barkselius    •  

Åh vad mysigt med blommor och bio!

N    •  

Fint med blommor!

Veronica Wallgren    •  

Älskar tulpaner :)

ebba    •  

så fint du har de! ajdå, hoppas de är bättre idag <3

svar: ja men visst gör de det! :) KRAM

Netti Starby    •  

Aj vad ont men fina blommor fick du! Kram

MALIN    •  

Sådana dagar tycker vi inte om.... Blommorna däremot - jättefina! Kram

Linn Strömberg    •  

Vad otur! <3

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Usch vad drygt med otur, hoppas allt är bättre nu! :)

Amanda    •  

Så bra att den fungerar igen! :)

Prietha    •  

Tur i oturen med telefonen!

Liborius    •  

Åh mysigt allt låter!:D

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Jätte fina bilder :D

linah    •  

hoppas de blir bättre fina du!
o vilka vackra blommor! <3

Josse    •  

fina bilder!

Elsa    •  

Åh vilka fina bilder!

Sanna    •  

Vilken tur att telefonen funkar ingen, Fina blommor btw :)

Hillevi    •  

Jättefina blommor!

Patricia    •  

Så fina bilder! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!