Saker du kanske inte visste om mig

 
- Jag har ett ärr längst inne på ena ögonbrynet som inte går att fylla i på något sätt. Ser ut som en vit prick som man har glömt att fylla i...
 
- Jag är ingen frukost person. Börjar ofta må riktigt dåligt av att äta för tidigt på morgonen och maten åker helt enkelt inte ner hur jag än försöker.
 
- Jag samlar på i princip alla produktlådor jag har. Jag tror själv att jag kommer att ha användning till dom i framtiden (?), men när har man egentligen tagit upp en gammal produktlåda och använt den till något?
 
- På senaste tiden har jag märkt att jag inte alls tål pasta längre, är så ledsen då jag åt pasta nästan varje dag förr! Blir sjukt svullen och börjar må dåligt av att äta pasta.
 
- En av mina största svagheter är Coca-cola... Och typ allt annat sött! Vill inte inse det själv riktigt, men har nog ett litet sockerberoende!
 
- Jag har alltid ogillat hårspray i mitt egna hår. Gillar inte alls hur det känns, men frågar ändå nästan alltid av kunder om de vill ha hårspray i håret. 
 
 


MALIN    •  

Jättekul att läsa! Du är dessutom alltid så himla fin! Kram

Svar: Tusen tack fina du! <3
Henrietta Nylund

ebba    •  

så kul inlägg & så himla fin!

svar: de var det verkligen också :) KRAM

Lina    •  

Jag kan heller inte äta frukost! Och alla som hela tiden tjatar om att "frukost är den viktigaste måltiden på dagen"... haha :p

Svar: Ja! Man får ju lite ångest då... Haha!
Henrietta Nylund

CAMILLAESI    •  

Intressant att läsa :-)

Jag älskar också cola :-DD

Linn Strömberg    •  

Vad kul att läsa finis :D

Svar: Vad kul att du uppskattade inlägget!
Henrietta Nylund

Sanna    •  

Kul o veta lite mer om dig, testa bönpasta eller kikärtspasta det funkar för mig, är också känslig mot vanlig pasta :)

Svar: Tack för tipset, måste testa på det!
Henrietta Nylund

Netti Starby    •  

Jag är inte heller någon frukostmänniska :-D Kram

Zara    •  

Åh dem här inläggen är så roliga att läsa! Man lär känna personen bättre :D!

Svar: Vad kul att du gillade det!
Henrietta Nylund

sandra    •  

kul att läsa :)

Frida    •  

Rolig läsning och fin bild :)

Pauline Hurtig    •  

vad rolig fakta!

Carina    •  

Kul info.Jag har en bekant som ocksá har ett ärr vid ögonbrynet och dá växer det vita hárstrán där..Kram! :)

Prietha    •  

Är ungefär likadan med frukosten, men bara om det är skola! På helgerna vaknar jag runt 9 och då är jag vrålhungrig, men aldrig vid 7 tiden :)

Svar: Så intressant hur olika det kan vara beroende på dag och tid! :D
Henrietta Nylund

Liborius    •  

Roligt inlägg! Jag är inte så förtjust i just coca cola men är också sockerberoende!

Hillevi    •  

Är också svag för sötsaker haha!

sandra.    •  

så tråkigt att du inte tål pasta längre :/

ISA    •  

sånt här är alltid roligt! feel ya med sockersuget kan jag säga! ;)

Amanda Forsman    •  

Vad roligt att läsa :)

Svar: Kul att du gillade det! :)
Henrietta Nylund

kajsa    •  

Vilken fin blogg, din design gör din blogg välkomnande tycker jag.

Intressant fakta

Svar: Tack fina du! :)
Henrietta Nylund

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Vi delar likheter fram till pastan, där skiljer vi oss åt ;)

Marlene S.R    •  

så fin!

Svar: Tack finis!
Henrietta Nylund

Danielas Dagbok    •  

ja tycker int heller om hårspray :D

Celine    •  

Jag är likadan med frukost och socker haha!

Ronja    •  

kul inlägg :D

Bambi    •  

Kul att läsa ju :D och jag känner igen det där med Coca-Colan. Försöker ursäkta coca-cola beroendet med att jag faktiskt inte äter godis eller chips just tack vare läsken. Men det är ju egentligen lika illa ^^ hahah fast det låtsas vi inte om ...typ

Tilda Barkselius    •  

Roligt att läsa :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!