Perfekta skorna är hittade

 Jag som har sökt efter det perfekta paret slip-ons inför våren och sommaren blev överlycklig då jag sprang in i dessa på H&M och då jag kollade på prislappen stod det ynka 15€ / 150SEK på den! 

Skorna har en läderliknande yta vilket gör att de inte blir så snabbt smutsiga som vanliga tygskor, och jag gillar faktiskt mera ytan på dessa utseendemässigt än på såna i tygmaterial. Dessutom så är de supersköna att gå i då bottnen är passligt tjock och så är de väldigt mjuka. Foten glider in lätt och storleken är helt perfekt! 

Så jag kan lungt säga att jag har hittat de perfekta slip-on skorna inför våren och sommaren!


Veronica Wallgren    •  

Så snygga!

Wilma Ahlborg    •  

Åh jag tycker såna skor är såå snygga! Och så jäkla smidiga, lätta att hoppa i och ur! Kramis

CAMILLAESI    •  

Snygga de är :D

rememberthiis.blogg.se    •  

snygga!

Tilda Barkselius    •  

Jättesnygga!

sandra    •  

snygga!

MALIN    •  

Jättefina skor! Kram

ebba    •  

så snygga!

svar; ja men verkligen, alltid kul med nytt :) KRAM

Emilia Sjödin    •  

Så snygga! :)

Emelie Pahlin    •  

Åhh så fina!!

Julia    •  

så snygga! :)

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Snacka om fynd ;)

Felicia    •  

snygga!!

Linn Strömberg    •  

Men åhh vad snygga!

Days by Johanna    •  

Härligt när man hittar bra skor, snygga är dem också

a n n i k a    •  

Så snygga!

Jessica    •  

Så snygga :)

Sanna    •  

Älskar såna skor, såna e riktigt sköna o vilket kap!!

Hillevi    •  

Jättesnygga!

Hillevi    •  

Jättesnygga!

emeliesandelia.se    •  

Så fina!! :)

Josse    •  

Snygga!

Amanda Forsman    •  

Åh så snygga :)

Pauline Hurtig    •  

snygga! :)

Elsa    •  

Men åh vad snygga! :)

Isabella Huynh    •  

vad snygga!

Amanda    •  

Så snygga! :)

Prietha    •  

Vill ha!!

Tuva Björnwall    •  

men vilket fynd!! superfina :)

Skogsraah    •  

Snygga och säkert sköna!

Erica Andersson    •  

så snygga!

Patricia    •  

Så snygga! :)

Ida - foto & häst    •  

åh så himla snygga!

juliette    •  

Jag älskar älskar skorna, har liknande fast inte i samma färg men dem är verkligen bekväma!

Marlene S.R    •  

ååh såg dem på stan, så snygga!

Michelle    •  

Så snygga! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!