Outfit och byte av boende

Ny klänning med slitsar på båda sidorna fyndad från Members! Märket är Club L.

Jag passade på att ta med ner hit till Spanien denna nya klänning med slitsar på båda sidorna! Är inte säker om jag gillar den eller inte då längden känns lite konstig då jag är så kort, men kanske det är en vanesak!

Idag har vi lämnat lägenheten och ska bo på hotell resten av resan. Får se dock om vi slipper hem på tisdag eller inte då Sas tydligen strejkar nu, men det löser vi senare, nu ska vi gå ner och kolla in hotellområdet! :)



R X B I N    •  

Klänningen är sjukt snygg!

Svar: Åh tack! :)
Henrietta Nylund

Agnes    •  

Du passade super i den klänningen!

Alice    •  

Så fin outfit!!

SKOGSRAAH    •  

Fin klänning!

josephine Asplund    •  

Så snyggt! <3

Prietha    •  

Hoppas strejken snart är över!

Gabriella    •  

Åh så fint!!

AMANDA    •  

Riktigt fin klänning!

Sara Ekman    •  

Fin!

MALIN    •  

Vilka fina bilder på dig! Klänningen är supersnygg! Kram

Annette    •  

Åhh vad snyggt!


Http://nouw.com/Nettan

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Underbar klänning :D

Malin    •  

Åh snygg! Vill också åka iväg till Spanien😉

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

super snygg klänning

Svar: Tack fina du! :)
Henrietta Nylund

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Vad fin du är! :)

Svar: Tack fina du! <3
Henrietta Nylund

Paulina, Skönhetsbloggare    •  

Jättefin klänning:D

Rebecka    •  

Sjukt snygg klänning!

Svar:
Åh det förstår jag att du gör :D

Kram

Alice Lindström    •  

Mysigt med hotell!

Matilda    •  

Så snygg du är! Och så fin klänning!

Svar: Tack fina du! :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!